Saturday 22 April 2017

(7 Gambar) Darah Keluar Dari Telinga...Remaja Perempuan Parah Jatuh Dari Motosikal Rakan. Lebih Malang Dia Ditinggalkan Begitu Saja...

Tags

Seorang remaja perempuan berusia 17' tahun parah terjatuh dari motosikal yang diboncengnya dan yang lebih malang remaja berkenaan ditinggalkan terbaring dalam keadaan tidak sedarkan diri dengan darah di kepala dan keluar dari telinga di atas jalan raya. 


Kejadian jam 12 tengahari di Bukit Puchong itu menimbulkankan kemarahan orang ramai, mengapa sahabat mangsa sanggup meninggalkannya di situ setelah mangsa jatuh dan parah.

Gambar tempat kejadian telah dimuatnaik di laman sosial dan menimbulkan kemarahan netizen dengan apa yang berlaku.







Seorang sahabat mangsa telah berjaya menghubungi keluarga mangsa setelah gambar mangsa dimuatnaik ke media sosial, kini teman lelaki mangsa dicari bagi menyiasat punca sebenar kejadian, dipercayai mangsa membonceng motosikal bersama teman lelaki mangsa.

Mangsa dihantar ke Hospital Serdang dengan menggunakan ambulans dan kini dirawat namun masih belum sedarkan diri.

Semoga mangsa cepat sembuh, dan teman lelaki mangsa diminta tampil kepada pihak berkuasa untuk membantu siasatan. Cubaan kawan mangsa cuba menghubungi teman lelaki mangsa namun tidak dijawab.

Loading...

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon