Thursday 9 March 2017

Selepas Disahkan Pengecut, Nazri Aziz Dapat Pula Gelaran ‘Pondan Rengas’.

Tags

Selepas Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Datuk Seri Nazri Abdul Aziz menolak cabaran untuk bertanding menentang Tun Dr Mahathir Mohamad di kerusi parlimen Langkawi pada PRU-14 akan datang, beliau kini menjadi bahan ejekan blogger-blogger politik pro Mahathir.


Blogger politik, Shahbudin Husin menulis dalam blognya, mengatakan bahawa akhirnya terbukti siapa anak jantan dan siapa yang bukan.

Shahbudin turut bertanya, “Mengapa awal-awal lagi sudah menolak cabaran Tun Mahathir dengan berselindung di sebalik sistem yang menjadi amalan dalam UMNO?”


Zam Maidin, bekas Menteri Penerangan, menulis di tweet: “Pondan Padang Rengas” sebagai merujuk laporan berita yang memetik Nazri sebagai berkata bahawa beliau hanya bersedia untuk bertarung dengan Mahathir di kubunya sendiri, iaitu di kawasan parlimen Padang Rengas.

Mengulas perkembangan terbaru ini, Zainuddin berkata, jika benar bahawa Mahathir akan bertanding, “ini sahaja sudah memuncakkan semangat rakyat untuk jatuhkan (Perdana Menteri) Najib (Razak) tanpa sabar.”

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon